בונים קמפיין: האם הפלטפורמה של פייסבוק מתאימה לפרסום הקייטרינג שלכם?

תוהים איך כדאי לפרסם את עסק הקייטרינג שלכם? בעזרת טיפים פשוטים תוכלו להפוך את הקמפיין למצליח, לעורר חשיפה גבוהה ולמשוך לקוחות חדשים. מה חשוב לדעת על פרסום בפייסבוק? אילו דברים כדאי לעשות לפני ואחרי שמקימים קמפיין? כל התשובות ומידע נוסף במאמר שלפניכם.

אודות פרסום עסק בפייסבוק

פייסבוק הינה פלטפורמה חזותית המבוססת על ראיית אלמנטים, לכן המיקוד הינה בתוכן כתוב לצד תוכן ויזואלי. לכן, עסקים כמו קייטרינג יכולים לפרסם בפייסבוק את התוכן הכתוב לצד תמונות של המנות, אופן ההכנה והמלצות של לקוחות. פרסום בפייסבוק צפוי להניב תוצאות בצורה של לקוחות חדשים ומכירות גבוהות. כל עסק יכול לפתוח לעצמו דף עסקי ולנהל אותו לבד, תוך שימוש בפיצ'רים ייעודיים לעסקים שנמצאים במערכת, ובפרט יצירת מסעות פרסום ממומנים.

טיפים לפני פרסום עסק בפייסבוק

לוודא נוכחות חזקה ברשתות החברתיות

הפרסום של העסק אמור להפנות את הגולשים לדף שבו יהיה אפשר להתרשם מהפעילות והאופי שלו. הפרסום עצמו מקושר לדף של העסק, כך שצריך להקים אותו ולהוסיף לו כמה פוסטים לפני שתתחילו לפרסם.

  • פרסום באינסטגרם – לפייסבוק ולאינסטגרם יש ממשק משותף, ולכן חשוב שגם דף האינסטגרם של העסק יהיה פעיל, מעוצב ודומיננטי. יצירת עמוד מצליח באינסטגרם תמשוך את הגולשים מכאן ומכאן כך שלא מומלץ לוותר על זה.
  • פרסום בטיקטוק ויוטיוב –מדובר בפלטפורמות שהצריכה שלהן קובעת את הטון ואת כללי המשחק לפרסום ברשתות החברתיות. אפשר כמובן להוסיף לינק ליוטיוב שלכם ולהעלות סרטונים גם לטיקטוק, ואלה ימשכו את הגולשים הנכונים ובעיקר יחזקו את העסק והתדמית שלו.
  • הנעה לפעולה בפוסטים – מומלץ לעודד את הגולשים להיות פעילים ולשאול שאלות, לבדוק, להקליק ולשתף את התוכן שלכם כדי להגביר מעורבות. כך פייסבוק תדע למשוך את כל הגולשים המתעניינים והסקרנים.

בניית האתר ודירוגו בגוגל

הגולשים לא אמורים להישאר בדף העסק של הפייסבוק, אלא להגיע ממנו לאתר האינטרנט שלכם, דרכו הם יכולים להזמין, לקנות וליצור קשר. לכן חשוב לוודא שכל מה שצריך באתר פועל כהלכה, שמהירות הטעינה טובה, שהגרפיקה מתאימה ועוד.

מעבר לכך, חשוב שהאתר יופיע במקומות הראשונים בגוגל כדי שהלקוחות הפוטנציאלים ימצאו אתכם בקלות. כמו כן, הרבה פעמים בחיפושים בגוגל יתקבלו תוצאות לעמודי פייסבוק רלוונטיים. בנוסף, הדירוג בגוגל מהווה אינדיקציה לאפקטיביות של האתר ולרמת האופטימיזציה שלו.

 

 

טיפים להקמת קמפיין בפייסבוק

הגדרת מטרת הקמפיין

המטרה של הקמפיין תכתיב את הטון הפרסומי ואת האופן בו תציעו ותראו לאנשים את העסק. האם המטרה היא לעבור לאתר ולרכוש מוצר? להירשם לשירות? למלא טופס יצירת קשר? מענה לשאלות אלו יעזור לכם להקים קמפיין מנצח ולבחור כראוי את סוג המודעה.

הגדרת תקציב

אפשר להזין תקציב יומי או תקציב כולל לכל הקמפיין, ולהגדיר לו תאריך סיום שבו הקמפיין ירד אוטומטית. שימו לב שהגדרת תאריך הסיום היא פעולה ידנית, ואם לא תעשו אותה הקמפיין ימשיך לרוץ עד שתכבו אותו, לעיתים עד כדי מצב שהוא כבר לא רלוונטי.

לסיכום

פייסבוק הינה פלטפורמה חזותית המשמשת לא מעט בעלי עסק לצורך פרסום והרחבת החשיפה לקהל. אם בחרתם להקים קמפיין בפייסבוק, חשוב שתוודאו שישנה נוכחות חזקה של העסק שלכם ברשתות החברתיות וכן תבנו את האתר בצורה כזו שתופיע בדירוגים גבוהים בגוגל. כמו כן, במהלך הקמת הקמפיין חשוב להגדיר את מטרתו ולהגדיר את התקציב המיועד. כל אלה יעזרו לכם למקד את הקמפיין ולמשוך לקוחות מדויקים שירצו לרכוש את מה שיש לכם להציע.

השארת תגובה